Zijn er campings in Nederland waar je zonder ouders mag staan?

Dan bedoel ik niet van die jongerencampings, zoals Terpstra, maar gewoon normalere campings
Als 16 jarige

een maand geleden
LeonardN
een maand geleden
Ik denk dat het relevant is dat je een leeftijd toevoegt aan je vraag.
Zijn er campings in Nederland waar je zonder ouders mag staan, als je 15/16/17 bent? Mijn tip, zoek een camping op en mail even de eigenaar en vraag het gewoon. Als je er een paar probeert zullen er vast zijn die er geen probleem in zien.
Amadea
een maand geleden
Lees ook hier: https://www.startpagina.nl/v/vakantie/vraag/271633/vanaf-leeftijd-ouders-camping/
tinus1969
een maand geleden
Ik heb de indruk dat de regels wel zijn aangescherpt.
HannekeJanssen
een maand geleden
Vraagsteller zal in ieder geval 16+ zijn, toch? En dan is het aan de betreffende campingeigenaar om te beantwoorden of het mag - ik heb zelf als 18+er veel op campings gestaan - en inmiddels ga ik al zeker 40 jaar zonder mijn ouders op vakantie naar campings in Nederland en omstreken.

Geef als eerste antwoord